Швидка
фіскалізація
вашого бізнесу
Програмні РРО та необхідне
обладнання
для вашого бізнесу
ПІД КЛЮЧ!
ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ
від ПриватБанк
Ситема автоматизації точки продажу
з функцією програмного РРО та прийому платежів
Також ви можете замовити пакет розширеної технічної підтримки

Зв'яжіться з нами та отримайте БЕЗКОШТОВНО

доступ до тестової версії програмного забезпечення для автоматизації вашого бізнесу з функцією пограмного РРО
Всього два кліки до стару робіт. Натискаючи цю кнопку, ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності сайту та з обробкою ваших персональних даних
повністю готовий комплект для магазину
Маєте | магазин?
внесена база товарів/найменувань до 40 тис одиниць!

! ТЕПЕР ДОСТУПНА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ !


  1. TACTILION (POS-термінал + еквайринг + принтер) - 12 000 грн - В НАЯВНОСТІ
  2. Сканер штрих-коду ASAP POS E10 - 1 500 грн
  3. Ваги ICS-15 NT - 5 767 грн
  4. пРРО - 250 грн
  5. USB-хаб

Програмний РРО + прийом платежів + повна автоматизація робочого місця касира/продавця, реєстрація продаж, ввід та обробка документів, взаємодія з різними типами торгового обладнання

Отримайте у ПОДАРУНОК 10 рулонів касової стрічки

БОНУС - готова база продуктів/товарів у системі обліку пРРО

(!не потрібно витрачати час на внесення товарів у систему!)


Опціонально: Налаштування під ключ - 500 грн

! ДОСТУПНА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ !


  1. Смартфон Infix Smart 6 (з еквайрингом) - 4500 грн
  2. Принтер чеків ASAP POS SH58 - 2 175 грн
  3. Сканер штрих-коду ASAP POS E10 - 1 500 грн
  4. Ваги ICS-15 NT - 5 767 грн
  5. пРРО - 250 грн
  6. USB-хаб

Програмний РРО + прийом платежів + повна автоматизація робочого місця касира/продавця, реєстрація продаж, ввід та обробка документів, взаємодія з різними типами торгового обладнання

Отримайте у ПОДАРУНОК 10 рулонів касової стрічки

БОНУС - готова база продуктів/товарів у системі обліку пРРО

(!не потрібно витрачати час на внесення товарів у систему!)

Опціонально: Налаштування під ключ - 500 грн

Кому потрібна автоматизація та готові рішення з програмним РРО?
  • ФОПи 2-ї та 3-ї груп
    Проводять розрахункові операції, але бізнес ще не фіскалізований
    1
  • ФОПи 2-ї та 3-ї груп
    Працюють з розрахунковими операціями, проте не використовують облікове програмне забезпечення
    2
  • Інші підприємці
    Здійснюють розрахункові операції, в тому числі фіскалізовані, але прагнуть оптимізувати обладнання
    3
На всі товари та послуги відтепер ДОСТУПНІ |

Купуйте товари в кредит або розстрочку до 36 місяців з невеликою щомісячною комісією від 0% до 3,5% від вартості товару. Ви можете скористатися сервісами ПриватБанку «Миттєва розстрочка» або «Оплата частинами» (умови на сайті банку або у нашого менеджера).


Отримуйте зараз і починайте працювати — сплачуйте за готові рішення від КасаЧЕК пізніше
Є питання?
Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію
Натискаючи цю кнопку, ви погоджуєтесь з политикою кофіденційності

Тарифи пРРО

Оберіть свій тариф та варіанти поповнення ліцензії
Помісячно

Почніть використовувати вже зараз!
250 грн

250 грн/місяць

помісячна оплата

Поквартально
Можливий тестовий період
200 грн
  • 600 грн/квартал
  • поквартальна оплата
Щорічно
Ваш пРРО на відстані 1 кліку
162,5 грн
  • 1950 грн/рік
  • щорічна оплата

Необхідне торгове обладнання для вашого бізнесу?

Оберіть свій зручний варіант із доставкою та сервісом по Україні ⬇️
ДОСТУПНА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ від ПриватБанк
Сенсорні POS-термінали
Вигідна пропозиція за найкращою ціною
Ручні сканери провідних виробників. ХІТ-продажів
Ергономічні, автоматичні грошові скриньки
Переваги КасаЧек
  • Простий
    у встановленні
  • Зручний
    у використанні
  • Надійний
    при щоденній роботі
  • Безпосередній зв'язок
    із фіскальним сервером ДПС з робочого місця
  • Підтримка кількох ФОП
    на одному робочому місці касира
  • Друк чеку
    на чековому принтері за протоколом ESС/POS
  • Інтеграція
    з обліковими системами (при необхідності)
  • Оновлення
    автоматичне
Що ви отримаєте?
  • Швидке вирішення питання фіскалізації
    Наша мета – допомогти вашому бізнесу, вашим споживачам та партнерам. Ми допоможемо проаналізувати минулі етапи та спрогнозувати майбутні, зрозуміти своє місце у світі та на ринку.
  • Ви заощаджуєте час та гроші
    Наші фахівці допомагають вам працювати з документацією, оподаткуванням та бухгалтерією. Ви не витрачаєте час на паперову тяганину.
  • Ефективність вашого бізесу
    Ми допомагаємо вам отримати максимум від бізнесу. Наші спеціалісти допоможуть виявити напрямки, які гальмують вас, і разом із вами розроблять план, як залучити нових покупців.
Ваш персональний менеджер
Найрозумніші люди працюють щодня, щоб надати найкращий сервіс та зробити наших клієнтів щасливими